مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا  ، مقدم بازدیدکنندگان عزیز را گرامی می دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

خلاصه محتوای کتاب :

«قطار سرعت به سوي ثروت» نوشته دارن هاردي(-????)، نويسنده کتاب اثر مرکب و سخنران محبوب و موفق آمريکايي است که هم ناشر و دبيرتحريريه مجله موفقيت در آمريکاست و با صدها فرد و کارآفرين موفق آمريکايي گفتگو کرده و هم با راه اندازي شبکه هاي تلويزيوني در زمينه موفقيت و اثرگذاري فراوان در اين حوزه و راه اندازي شرکتها و مجموعه هاي مختلف و مشاوره به مجموعه هاي متعدد توانسته به عنوان يکي از کارآفرينان مطرح و موفق در سطح دنيا به شمار رود.

 در بخشي از کتاب مي‌خوانيم:

شما ديوانه هستيد! درست است. ديوانه. من هم ديوانه هستم. فکر نکنيد توهين کردم، اين نوعي تعريف است. همه کساني هم که روي جلد نشريه موفقيت ديده‌ايد، ديوانه‌اند. در واقع ديوانه‌اند و به احتمال زياد به همان دليل عکس آن‌ها روي جلد نشريه موفقيت چاپ شده است. اجازه دهيد کلمه‌ ديوانه را تعريف کنيم.

ديوانه به کسي مي‌گويند که به‌طور غيرعادي به موضوع خاصي خوشبين و علاقه‌مند است. اگر اين تعريف مناسبي براي کارآفرين نيست، پس چه تعريفي مناسب آن است؟ بدون شک بايد به‌طور «غيرعادي خوشبين» و به‌شدت مشتاق سوار شدن به قطار ثروت‌ساز باشيد. اغلب افراد جرأت ندارند وارد اين قطار وحشتناک شوند؛ اما شما شجاعتش را داريد و دقيقاً به‌همين دليل است که شما را ديوانه مي‌نامند.

نه تنها از نظر شجاعت همتا نداريد، بلکه تمايل شما براي سوار شدن به صندلي اول غيرعادي است، فقط ده درصد از مردم، کارآفرين هستند. اين يعني نود درصد بقيه افرادي عادي هستند. اکنون عادي و معمولي بودن را تعريف مي‌کنم.

معمولي؛ به‌نوعي عمومي يا استاندارد است و افراد عادي جامعه؛ يعني نود درصد اين اجتماع بزرگ دوست ندارند ببينند فردي عجيب و ديوانه از خط خارج شده است. اين ناهماهنگي و عدم‌انطباق آن‌ها را تهديد مي‌کند. انتخاب‌ها و هويت آن‌ها را به چالش مي‌کشد. آن‌ها ترجيح مي‌دهند به‌جاي بيرون آمدن از وضعيت کنوني خود، انتخاب‌هاي شما را مسخره و به شما حمله کنند به اين اميد که شما را به داخل گروه خود بکشند و با اين کار احساس بهتري به خود پيدا کنند.

«افراد براي اينکه احساس بهتري به خود داشته باشند، به اين اميد که شما را به داخل گروه خود بکشند، انتخاب خلاقانه شما را مسخره ميکنند.»

بله، آن‌ها شما را عجيب و غريب و ديوانه مي‌نامند. آن‌ها شما را مجنون صدا مي‌زنند. و اين خوب است.

 

فصل اول / بخش اول :

فصل اول / بخش دوم :

فصل دوم :

فصل سوم:

فصل چهارم:

فصل پنجم:

فصل ششم:

فصل هفتم:

فصل هشتم:

 

 ❇️ علاقه مندان به دانلود کتاب صوتی می توانند از طریق  لینک ذیل اقدام نمایند:

 

دانلود فصل اول - بخش اول

دانلود فصل اول - بخش دوم

دانلود فصل دوم

دانلود فصل سوم

دانلود فصل چهارم

 دانلود فصل پنجم

دانلود فصل ششم

دانلود فصل هفتم

دانلود فصل هشتم 

 

 

 

Search-1

0
Shares