مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا  ، مقدم بازدیدکنندگان عزیز را گرامی می دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

خلاصه محتوای کتاب :

جهان پهلوان غلامرضا تختي با کسب نشان جهاني، محبوبيت بسياري بين مردم به دست آورده است.

بعد از محبوبيت پهلوان تختي در بين مردم، دربار با دادن پيشنهاد پول کلان به تختي، از او مي‌خواهد عکسي در کنار شاه بگيرد که پهلوان تختي از اين کار خودداري مي کند؛ به همين سبب تصميم مي‌گيرند اسطوره‌ي اين پهلوان را از بين ببرند و کاري کنند که جهان پهلوان تختي نتواند براي مسابقات آماده شود.

تختي که براي مسابقات المپيک توکيو در اردوي آماده‌سازي به‌سر مي‌برد، با ناملايمات و رفتارهاي زشت سرمربي تيم و عوامل فدراسيون مواجه مي‌شود و مجبور است برخلاف ميلش، با يک حريفِ تمريني به نام «محمدعلي کاسبکار» که به دستور رحيم علي خرم، از عوامل دربار، وارد تيم شده است، تمرين کند. 

اردو براي تمرين به مشهد مي‌رود و در آنجا کاسبکار با دادن وعده به فرد شروري به‌ نام «صفر ريزه» از او مي‌خواهد عليه تختي جوسازي کند. 

تختي متوجه فعاليت‌هاي کاسبکار مي‌شود و دليل اين کارها را از او مي پرسد و کاسبکار هم اعتراف مي‌کند که به تحريک دربار اين کارها را کرده است.

*«تختي» از آن دسته انسان‌‌هاي معمولي است که داستان زندگي‌اش به اسطوره تبديل شده است؛ روايتي که در آن، گاه مرز بين واقعيت و افسانه به هم نزديک مي‌شود. 

چقدر با زندگي اين جهان پهلوان آشنايي داريد؟ اگر علاقه‌منديد با بخش‌هايي از زندگي جهان‌ پهلوان تختي آشنا شويد، شنيدن اين کتاب گويا را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

 

فصل اول :

فصل دوم :

فصل سوم :

فصل چهارم :

فصل پنجم:

کل کتاب : 

 

❇️ علاقه مندان به دانلود کتاب صوتی می توانند از طریق  لینک ذیل اقدام نمایند:

 

دانلود کتاب صوتی اسطوره نمی میرد

 

 

 

 

Search-1

0
Shares