مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا  ، مقدم بازدیدکنندگان عزیز را گرامی می دارد.

کتابخانه مجازی _ (متنی)

سازمان مردم نهاد مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقاء سطح علمی و دسترسی سریع ، آسان ، رایگان ، صرفه جوئی در زمان و به تبعات آن کاهش آلودگی زیست محیطی ، زمینه ایجاد کتابخانه دیجیتال (متنی) را  فراهم کرده و تصمیم به توسعه آن دارد.

کتاب دروازه‌ای به سوی جهانِ گسترده علم و دانش است و اهمیت کتابخوانی بر هیچ کس پوشیده نیست. همه ما نیز با این یار مهربان کمابیش آشنا هستیم، هر چند در دنیای اینترنت و با گسترش شبکه‌های مجازی، این موجود دوست داشتنی تا حدی مهجور مانده و کمتر به آن توجه می‌شود.

این در حالی است که مطالعه روزانه فواید بسیار زیادی دارد و طبق یکی از تحقیقات صورت گرفته، لذت بردن از خواندنِ آثارِ ادبی، توانایی خواندن افکار و احساسات دیگران را افزایش می‌دهد.

این مجموعه شامل : ایده آل ترین و کاربردی ترین  کتابهای کارآفرینی و علوم اقتصادی در زمینه های  انواع ایده های کسب و کار ، مشاغل خانگی ، هوش کارآفرینی ، هوش مالی و انواع راهکارهای افزایش سرمایه  و ... می باشد.
این مجموعه شامل : بروزترین ، نفیس ترین و کاربردی ترین کتابها در زمینه های علوم کشاورزی و باغبانی مدرن ، تولید  و پرورش انواع  گیاهان زراعتی ، درختان میوه ،  دامهای سبک و سنگین ، آبزیان ، طیور و ...می باشد.
این مجموعه شامل: مهارتهای آموزشی انواع نرم افزارهای کاربردی در زمینه علوم کامپیوتری ، آموزش  نگارش مکاتبات رسمی و اداری ،تایپ 10 انگشتی ، اصول  و فنون بازاریابی در فضای مجازی ، آشنائی با فن بیان و .... می باشد.
این مجموعه شامل:  قوانین و مقررات مرتبط با تأمین اجتماعی ، قانون کار ، قوانین تجارت ، قانون جذب ، اصول متقاعد سازی و سخنان ناب بزرگان ، عبارات تاکیدی و کلیدی ،  رمز و رازهای موفقیت و  ... می باشد.

Search-1

0
Shares