مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا  ، مقدم بازدیدکنندگان عزیز را گرامی می دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

خلاصه محتوای کتاب :

کتاب تمرين نيروي حال از پرفروشترين کتاب هاي اکهارت تله مي باشد. تله نويسنده و معلم معنوي و شهروند کانادا است. او پس از انتشار دو کتاب تمرين نيروي حال و زمين نو به شهرت رسيد. در سال ???? از سوي Watkins Review به عنوان تأثير گذارترين شخصيت معنوي جهان معرفي شد. در سال ???? ستون‌نويس نيويورک‌تايمز او را محبوب‌ترين نويسنده کتاب‌هاي معنوي ناميد.

 دگرگوني دروني :

تله ادعا مي‌کند که بيشتر سال‌هاي زندگي‌اش را تا پيش از ?? سالگي، که دستخوش يک دگرگوني دروني شد، در افسردگي گذرانده است. پس از اين تجربه، او چند سال را بدون کار و سرگردان اما در حالت سرخوشي دروني گذراند و پس از آن يک معلم معنوي شد. پس‌، او به آمريکاي شمالي مهاجرت کرد و کتاب نيروي حال را در سال ???? منتشر کرد. او ده سال در ونکوور کانادا زندگي کرد. تا سال ???? تنها در آمريکاي شمالي، سه ميليون نسخه از کتاب نيروي حال و پنج ميليون نسخه از کتاب زميني نو به فروش رفته است.

کتاب تمرين نيروي حال نوشته ي اکهارت تُله، تا کنون به بيش از 30 زبان زنده ي دنيا ترجمه شده و زندگي بسياري را متحول کرده است. رمز موفقيت اين کتاب را بايد از دل بر آمدن و لاجرم بر دل نشستن آن دانست زيرا نويسنده در اين کتاب به شرح داستان و افسانه سرايي نپرداخته بلکه تجربه ي عيني خود در کشف گوهر زندگي را در قالب پرسش و پاسخ هاي معنوي به رشته ي تحرير درآورده است.

تعالي زدايي از مفاهيم معنوي

يکي از مفاهيم مطرح شده در آثار اکهارت، کلمه «بخشش» است. در متون اسلامي، مفهوم بخشش در عرصه حياتِ جمعي و تعامل با افراد در اجتماع وارد شده و به معناي صَرف نظر کردن از حقّ معنوي و مالي خود و يا سهيم نمودن ديگران در امکانات شخصي است. اين گونه بخشش در متون ديني، در صورتي فضيلت اخلاقي محسوب مي‌شود که با قصد خير رساندن به ديگران و کسب رضايت خدا انجام شده باشد.

 تمرين نيروي حال:

اين کتاب حاوي کارآموزها و تمريناتي براي تقويت نيروي حال و زندگي در لحظه است وبا ارائه راهکارها و مراقبه هايي براي خلاصي ازدردها، رنجها وتمامي الگوهاي رفتاري کهن و منفي، خواننده را به زندگي درلحظه و درک و تجربه قلمروي وجود فراميخواند. قلمرويي که جايگاهش آرامشي ژرف و بي انتهاست ونشاطي عظيم در بر دارد و درون آن نشاط عشق نهفته است.

علاوه بر تمرينات بخش هاي کوتاهي از کتاب تمرين نيروي حال نيز دراين کتاب گنجانده شده تا برخي مفاهيم اصلي را يادآوري و به عملي کردن اين مفاهيم در زندگيِ روزمره ياري کند. آزادي هنگامي آغاز مي شود که درک کنيد شما « فکر کننده» نيستيد. همين که تماشاگر فکر کننده شويد، سطح بالاتري از آگاهي فعال مي گردد. آنگاه به تدريج متوجه مي شويد که در وراي فکر، گستره عظيمي از شعور وجود دارد که فکر فقط بخش کوچکي از آن است. متوجه مي شويد تمامي چيزها به راستي مهم مانند زيبايي، عشق، خلاقيت، شادي و آرامش دروني از وراي ذهن بر مي خيزند. به اين ترتيب آهسته آهسته بيدار مي شويد.

  شناخت واژه‏ ها در آثار اکهارت تله

پاره‌اي از مفاهيم در نوشته‌‌هاي اکهارت تله وجود دارند که تفسير وي از آن‌ها، با تفسيرهاي ديني تفاوت دارند. کسي که قصد دارد تبيين دقيق اين مفاهيم را در انديشه اکهارت جويا شود، بايد تعريف هر واژه را از متون و گفته‌هاي او جست‌وجو کند و معاني آن‌ها را از زبان خود او بشنود.

 

 فصل اول / قسمت اول:

فصل اول / قسمت دوم :

فصل اول / قسمت سوم / بخش اول :

 فصل اول / قسمت سوم / بخش دوم :

 فصل اول / قسمت چهارم :

فصل اول / قسمت پنجم / بخش اول :

فصل اول / قسمت پنجم / بخش دوم :

فصل دوم / قسمت اول / بخش اول :

فصل دوم / قسمت اول / بخش دوم :

فصل دوم / قسمت دوم / بخش اول :

فصل دوم / قسمت دوم / بخش دوم :

فصل سوم  / قسمت اول / بخش اول:

فصل سوم  / قسمت اول / بخش دوم:

فصل سوم  / قسمت اول / بخش سوم:

فصل سوم  / قسمت دوم :

 

❇️ علاقه مندان به دانلود کتاب صوتی می توانند از طریق  لینک ذیل اقدام نمایند:

 

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل اول / قسمت اول)

  دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل اول / قسمت دوم)

 دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل اول / قسمت سوم / بخش اول)

 دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل اول / قسمت سوم / بخش دوم)

  دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل اول / قسمت چهارم)

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل اول / قسمت پنجم / بخش اول)

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل اول / قسمت پنجم / بخش دوم)

 دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل دوم / قسمت اول / بخش اول)

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل دوم / قسمت اول / بخش دوم)

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل دوم / قسمت دوم / بخش اول)

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل دوم / قسمت دوم / بخش دوم) 

 دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل سوم / قسمت اول / بخش اول)

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل سوم / قسمت اول / بخش دوم)

دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل سوم / قسمت اول / بخش سوم)

  دانلود کتاب تمرین نیروی حال(فصل سوم / قسمت دوم) 

 

 

 

Search-1

0
Shares