مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا  ، مقدم بازدیدکنندگان عزیز را گرامی می دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

خلاصه محتوای کتاب :

سيد روح‌الله موسوي خميني از مراجع تقليد شيعيان بودند که زندگي و فعاليتها و تاليفات و تاثيرات ايشان ، همراه با کراماتي که از اين بزرگوار نقل شده است در اين کتاب گرداوري شده است .

امام خميني در روز بيستم جمادي‌الثاني، روز ولادت فاطمه زهرا (س) در سال ????ه.ق/ ????ه.ش، در خانواده‌اي اهل علم و مبارزه و تقوا ديده به جهان گشود. در پنج ماهگي، پدرش آقا مصطفي به جرم حمايت از مظلومان به دست اشرار محلي به شهادت رسيد. روح‌الله در آغوش مادري مهربان (بانو هاجر) و سرپرستي عمه‌اي دلسوز (صاحبه خانم) و دايه‌اي پرهيزگار (ننه خاور) پرورش يافت و همزمان آموزش‌هاي اوليه سوارکاري و تفنگ‌داري و تيراندازي را فراگرفت. 

روح‌الله ضمن تحصيل در اراک در ?? سالگي در مراسم بزرگداشت رکن اعظم مشروطه، مجتهد طباطبائي، اولين خطابه خود را قرائت کرد و تحسين حاضران را برانگيخت. اين خطابه درواقع بيانيه‌ي سياسي بود که براي قدرداني از زحمتها و خدمتهاي علمدار مشروطيت از جانب حوزه علميه اراک از زبان يک طلبه جوان قرائت مي‌شد.

اين دوره از زندگي روح‌الله با هجرت به قم آغاز شد و با سياست‌هاي دين‌زدايي رضاخان تا ???? ادامه پيدا کرد. در اين دوره روح‌الله خميني مشغول تحصيل، تدريس، تأليف کتاب و آشنايي با عالمان برجسته مبارز بود و ...

 از تاثيرگذارترين و بزرگترين شخصيتهاي سياسي، مذهبي، اجتماعي و فرهنگي در تاريخ معاصر ايران «روح الله خميني»، رهبر بزرگ انقلاب اسلامي ايران، است. زندگي امام خميني در کنار مبارزه هايشان، بسيار شنيدني و سرشار از درسهايي براي زندگي است که شنيدن آن را توصيه مي کنيم.

 

 فصل اول :

فصل دوم : 

فصل سوم :

کل کتاب :

 

 

❇️ علاقه مندان به دانلود کتاب صوتی می توانند از طریق  لینک ذیل اقدام نمایند:

 

دانلود کتاب صوتی حکایتهای شنیدنی سید روح الله موسوی خمینی

 

 

 

Search-1

0
Shares