مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا  ، مقدم بازدیدکنندگان عزیز را گرامی می دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

خلاصه محتوای کتاب:

 شاگردان و همکاران استاد هديه‌اي نفيس به او مي‌دهند؛ کتابي که شرح همه کارها، آثار و دستاوردهاي علمي و پژوهشي استاد در طول سال‌ها تلاش اوست. اما استاد خوب مي‌داند اين کتاب، آن چيزي نيست که لايه‌هاي پنهان شخصيت او را بيان کند.

راوي داستان از اين که استادش رفتار يکساني با او نداشته است و گاهي خوب، شاد و گاهي سرد، غمگين و خشمگين بوده؛ دچار غمي آزاردهنده شده است. همسر مهربان استاد او را نصيحت و حقايقي از وضعيت مزاجي و روحي استاد برايش فاش مي‌کند. 

راوي، به طور نامحسوس، پي مي‌برد که استادش رنجي عظيم را در زندگي زناشويي خويش تحمل مي‌کند و چون قادر به حل آن نيست، در رفتارش، ناخودآگاه، دوگانگي نشان مي‌دهد؛ بنابراين تصميم مي‌گيرد خودش را از زندگي آنان دور کند؛ اما درست در لحظه آماده شدن براي رفتن، صداي پايي از سمت پله ها مي‌شنود....

*درباره نويسنده:

«اشتفان تسوايگ» (زاده ?? نوامبر ???? در وين، اتريش - درگذشته ?? فوريه ???? در پتروپوليس، برزيل) رمان‌نويس، نمايشنامه‌نويس، روزنامه‌نويس و زندگينامه‌نويس اتريشي بود. 

وي با برآمدن ناسيونال‌ سوسياليسم و ظهور هيتلر در آلمان و پيوستن اتريش به آلمان، در سال ????، به ناچار اتريش را ترک کرد به لندن گريخت. 

پس از آغاز جنگ جهاني دوم، اشتفان تسوايگ تبعيت بريتانيا را پذيرفت، ولي در لندن طاقت نياورد و از طريق آمريکا، آرژانتين و پاراگوئه، سرانجام در سال ???? به برزيل رفت.

وي در ?? فوريه ???? ميلادي، در تبعيدگاه خود در برزيل، به زندگي خود پايان داد و به همراه همسرش خودکشي کرد.

شهرت تسوايگ بيشتر به خاطر رمان‌هاي کوتاه (به ويژه داستان شطرنج و آموک)، رمان‌هاي (وجدان بيدار، آشفتگي احساسات و دختر دفتر پستي) و چند زندگي‌نامه است.

اولين اثر تسوايگ «لوند» او را به عنوان يک شخصيت برجسته ادبي به جهان ادب معرفي کرد. وي يکي از شاگردان برجسته «فرويد» بود.

*کتاب:

Twenty-Four Hours in the Life of a Woman(????)

فيلم:

?? Hours in the Life of a Woman در سالهاي (????، ????، ????، ???? و ???? )

 کتاب گوياي «ماجراي جواني يک استاد»، يکي از جذاب‌ترين رمان‌هاي «اشتفان تسوايگ» به شمار مي‌رود. اين داستان تصويرگر آدمهايي است که فراتر از موقعيت فعلي‌شان، لحظه هاي بد و خوب فراواني در زندگي‌شان داشته‌اند و شايد هيچ گاه نتوانند از آن فرار کنند.

 

فصل اول :

فصل دوم:

فصل سوم:

فصل چهارم:

فصل پنجم:

فصل ششم:

❇️ علاقه مندان به دانلود کتاب صوتی می توانند از طریق  لینک ذیل اقدام نمایند:

  

دانلود کتاب صوتی ماجرای جوانی یک استاد

Search-1

0
Shares