مجمع کارآفرینان نواندیش آرتا  ، مقدم بازدیدکنندگان عزیز را گرامی می دارد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

خلاصه محتوای کتاب:

 روي سخن اين کتاب، والدين و آموزگاران اند تا به کمک آن بتوانند يادگيري درس‌هاي گوناگون را در فرزندان خود تقويت کنند. در اين کتاب نکته‌هاي اساسي براي تقويت يادگيري کودکان و نوجوانان بيان شده است.

تحقيقات نشان مي‌دهد که محيط خانه، قدرتمندترين عامل در موفقيت تحصيلي دانش‌آموزان است. خانه، اولين کلاس درس و والدين، اولين معلمان هستند.

اما وقتي بچه‌ها وارد دنياي درس و مدرسه مي‌شوند، والدين حس مي‌کنند که در روند يادگيري و علم‌آموزي فرزندشان جايي ندارند. آنها از صميم قلب مايل‌اند تا فرزند خود را براي عملکرد هرچه بهتر در تحصيل کمک کنند، اما بيشتر اوقات نمي‌داننند براي تحقق اين خواسته‌ي قلبي چه کاري مي‌توانند انجام دهند. اين کتاب، حاوي نکته‌هايي براي والدين است تا بتوانند مهارت‌هاي يادگيري فرزندانشان را تقويت کنند. 

کتاب از دو بخش تشکيل شده است که بخش اول درباره‌ي يادگيري هر درس به‌طور جداگانه است و بخش دوم به انواع يادگيرنده‌هاي ديداري، حرکتي و شنيداري اختصاص دارد.

*نکات اساسي در تشويق و تقويت يادگيري (از مجموعه «والدين چه کنند؟»)،در چاپ اول سال ???? توسط انتشارات ما و شما و با ترجمه فاطمه سادات موسوي به بازار آمد.

*** مطالعات انجام شده ثابت کرده وقتي بچه‌ها والدين خود را درگير فعاليت‌هاي تحصيلي خود مي‌بينند، بهتر مي‌توانند چالش‌هايي را که در مدرسه پيش رويشان است، مديريت کنند. وقتي شما براي يادگيريِ هرچه بهتر و پيشرفت درسي فرزند خود در مدرسه، وقت و انرژي صرف مي‌کنيد، او تمايل بيشتري براي يادگيري پيدا مي‌کند. 

شنيدن اين کتاب، والدين را براي رسيدن به اين هدف ياري مي‌کند.

 

فصل اول:

فصل دوم:

فصل سوم:

کل کتاب:

 

❇️ علاقه مندان به دانلود کتاب صوتی می توانند از طریق  لینک ذیل اقدام نمایند:

دانلود کتاب صوتی نکات اساسی در تشویق و تقویت یادگیری

Search-1

0
Shares